Nauczyciele
MONIKA PIONKA
Praca z dziećmi przynosi mi ogromną satysfakcję, dlatego cieszę się, że już od kilku lat mogę codziennie otaczać się grupą wspaniałych, ciekawych świata maluchów. Wspieranie najmłodszych w odkrywaniu otaczającej ich rzeczywistości sprawia mi ogromną radość. Każdego...
ANNA SZULC
Jest absolwentką studiów amerykanistycznych i filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Pedagogika oraz Wczesne nauczanie języka angielskiego. Jako nauczyciel w grupie dwujęzycznej łączy pasję pracy z...
PATRYCJA PRÓSZYŃSKA
Jest absolwentką edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych oraz pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Wierzy, iż pokazywanie dzieciom sztuki od najmłodszych lat, to inwestycja w ich rozwój i przyszłość. Sztuka stanowi okno do kultury, historii i...
PAULINA MAZUREK-ŁYP
Jest absolwentką pedagogiki specjalnej o specjalności oligofrenopedagogika, a także studiów podyplomowych Diagnoza i terapia osób z autyzmem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Swoje kompetencje i wiedzę dalej poszerza i uaktualnia poprzez udział w...
EWELINA TULEJ
Ukończyłam studia licencjackie na Wydziale Filologii i Pedagogiki ze specjalnością Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna we Wszechnicy Polskiej w Warszawie, a w tym roku rozpoczęłam studia magisterskie kontynuując kształcenie w tym kierunku.Dzieci potrzebują czuć...
KATARZYNA MURAS
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku pedagogika. W mojej pracy bardzo ważne jest słuchanie dzieci i odpowiadanie na ich potrzeby. Uważam, że należy stawiać na ich samodzielność oraz przekazywać umiejętności, które pozwolą im na swobodne...
MONIKA KRÓL
Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Z zamiłowania ceramik z blisko 10 letnim stażem pracy w zawodzie nauczyciela. Skoncentrowana na potrzebach, rozwoju i samodzielności dzieci. Stara się zaszczepić w dzieciach ciekawość...
IRYNA KUSHYNA
W pracy dążę do bycia nauczycielem twórczym i kreatywnym, który dzięki swoim pomysłom i proponowanym aktywnościom wywołuje uśmiech na twarzach dzieci. W kontaktach z najmłodszymi opieram się na zbudowaniu atmosfery pełniej zaufania i poczucia...
KAROLINA STAŃCZYK
Jako pedagog i mama wie, jak ważne dla dziecka jest poczucie bezpieczeństwa. Dlatego jest zawsze gotowa przytulić, porozmawiać, wysłuchać, bawić się i żartować z dziećmi. Praca w przedszkolu dostarcza jej wiele radości i satysfakcji.
AGNIESZKA MIERZEWSKA
Jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Jako nauczyciel stara się stwarzać dzieciom bezpieczne warunki rozwoju, oparte na wzajemnym zaufaniu. Wspiera je i zachęca do poznawania świata tak, aby każdy dzień był dla nich niezwykłą przygodą....
KLAUDIA GAWRYOŁEK
W swojej pracy koncentruje się na wspieraniu samodzielności i wrażliwości na piękno świata. Chciałaby także rozbudzić w dzieciach ciekawość, otwartość i tolerancję. Ważne jest dla niej, aby stworzyć dziecku przestrzeń do tego, by mogło wyrazić swoje emocje...
MAŁGORZATA SIELCZAK
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnych grup wiekowych, młodzieżą oraz seniorami. Interesują ją inicjatywy społeczne, edukacyjne i kulturalne, jak i związane z nimi innowacje, w szczególności oparte na sieciowaniu tychże...
JUSTYNA LIPIŃSKA
Kocha swoją pracę. Uważa, że mając nawet najgorszą chandrę nie sposób nie uśmiechnąć się, gdy patrzy się na działania przedszkolaków, a dzieci doceniają jej starania. Pracuje w przedszkolu i jest z tego dumna
ALEKSANDRA KOWALSKA
Ukończyła studia pedagogiczne o specjalności Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W pracy z dziećmi stawia na zrozumienie. Stara się być dla nich drogowskazem pokazującym różne drogi, zakręty i sytuacje,...
NATALIA MALAROWSKA
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego, gdzie ukończyła studia magisterskie oraz Studiów Podyplomowych z Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Kwalifikacji Nauczycielskich w Warszawie. Jako nauczyciel wychowania przedszkolnego wierzy, że kluczem do pracy z...